μίλα μου

“σε ποιον μιλάς;” με ρωτάει κάθε τρεις και λίγο ο Σύζυγος από το διπλανό δωμάτιο.

Duh! Σε ποιον να μιλάω, στον μικρό άνθρωπο που ξυπνάει και τεντώνεται πάντα προς τα πλευρά μου, έτσι ώστε να μην μπορώ να αναπνεύσω για μερικά δευτερόλεπτα.

“και τι του λες;”

Του εξηγώ τον περιορισμό του χώρου και προσπαθώ να τον καλοπιάσω, αλλά να, έχει αποφασίσει πως η δεξιά πλευρά είναι η αγαπημένη του, εκεί αράζει, καμία συμμετρία πια η κοιλιά μου, κάτι μου λέει ότι είναι άνθρωπος της συνήθειας, λίγο μονόχνωτος για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, εκεί βολεύτηκε στο τρίτο trimester, εκεί έμεινε.

“και σου απαντάει;” γελάει ο Σύζυγος.

Πάντα μου απαντάει το παιδάκι μου, μπορεί να είναι λίγο βολεψάκιας, αλλά μια αγκωνιά σαν απάντηση θα μου την χαρίσει, παράπονο δεν έχω.

4 thoughts on “μίλα μου

  1. Εισαι απολαυστική όπως πάντα στις περιγραφές σου, σε διαβάζω και ταξιδεύω μαζί σου απο την ημέρα που εφύγες απο Ελλαδα που εντελως τυχαια έπεσα πάνω στο blog σου.Enjoy the moments mom to be

  2. Αχ Παναγιτσα μ…θα γινεις εκπληκτικη μανα! και ξέρεις γιατι?
    Γιατί αυτό το κάτι που λεω εγώ ότι είναι το πιο σημαντικό μεσα σε μια οικογένεια, αυτό το κάτι που λείπει σε τεράστιο ποσοστό τουλάχιστον στις ελληνικές οικογένειες και είναι αιτία -αναμφισβήτητα- για τη δυστυχία που βιώνουν πολλοί φίλοι μ και τελευταία την έχουν μοιραστεί όλοι μαζί μου….αυτό το κάτι που λείπει είναι Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ! Μη το ξεχάσεις ποτέ…συνεχισε να του μιλάς και να το ρωτάς και να το ακούς….Το ξέρω ότι θα το κάνεις…
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!

  3. Κοίτα, και να προσπαθήσει να με σταματήσει να του μιλάω δεν θα τα καταφέρει, κανείς δεν το έχει καταφέρει, όλοι ξέρουμε πως δεν μπορώ να σκάσω με τίποτα. 🙂
    Εντάξει, πέρα από την πλάκα, σ’ ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης, ελπίζω πραγματικά να γίνω καλή μάνα –και δεν έχω ιδέα πού μπορώ να το σπουδάσω.
    Φιλιά πολλά

Leave a Reply

