ευχαριστίες και άλλα

σου λένε όλοι να κοιμάσαι όταν κοιμάται το μωρό, αλλά δεν σου εξηγούν πότε θα κάνεις ντους, θα γράψεις κανά email, θα δεις το τελευταίο επεισόδιο του Gossip Girl, θα χαζέψεις στο facebook σαν άνθρωπος τέλος πάντων. Αν κοιμάμαι όποτε κοιμάται, η υπόλοιπη μέρα μου θα είναι μόνο ταϊσματα και αλλάγματα και παιχνίδια μαντικής για το τι του φταίει τώρα και γκρινιάζει. Καθόλου exciting.

έτσι, σε πείσμα των πιο σοφών συμβουλών, δεν κοιμάμαι όταν κοιμάται το μωρό. Και να σου ομολογήσω και κάτι; Άντε θα το ομολογήσω, κι ας ξέρω ότι κάποτε θα το χρησιμοποιήσεις εναντίον μου: Όταν κοιμάται ο μικρός άνθρωπος το μόνο που θέλω να κάνω είναι να τον χαζεύω, να βεβαιώνομαι ότι αναπνέει και να γελάω μόνη μου με τις γκριμάτσες που κάνει. Άσε που στις 3 εβδομάδες χαμογελάει μόνο στον ύπνο του και δεν μπορώ, όταν πετυχαίνω αυτό το φαφούτικο χαμόγελο λιώνω στην μοκέτα και με ξεκολλάς μόνο με επαγγελματική σπάτουλα. Και δεν θέλω να το χάσω για κάτι τόσο ανούσιο όσο ο ύπνος.

και θα ρωτήσεις τώρα εσύ, και πότε κοιμάσαι; Κανά 3ωράκι τα ξημερώματα θα σου απαντήσω και ναι, έχω επιζήσει, το ήξερα πως θα μου βγει κάποτε σε καλό όλη αυτή η φοιτητική αϋπνία και το ταλέντο να πηγαίνω 3μερα σερί στη Μύκονο (μην με κρίνεις ήταν  σε άλλη δεκαετία) χωρίς ύπνο. Επιτέλους δικαιώνονται όλα τα χαζά ξενύχτια της ζωής μου και έρχομαι να πω ένα μεγάλο Α-ΧΑ! στα μούτρα όσων υποστήριξαν ότι μια μέρα θα το μετανιώσω αυτό το άστατο πρόγραμμα.

μιλώντας για πράγματα που μετανιώνω, αυτό το piercing στον αφαλό δεν το είχα σκεφτεί σε βάθος χρόνου ε;

One thought on “ευχαριστίες και άλλα

  1. Καταρχήν,να ξέρεις είδα εσένα αγκαλιά με το μωρό …ήμουν με Jerry δυο μέρες συνέχεια Αθήνα…θέα!να σου ζήσει ρε καλό μ!
    Δεύτερον , η προπόνηση των συνεχόμενων 48ωρων στη Χαριλάου είναι μια από τις εγγυήσεις σου…έτσι σε δώσαμε?χωρις εγγύηση…επιβεβαίωνω λοιπόν…κ Μύκονο βεβαίως…δε ξεχνιούνται οι όλονυχτιες…και συστατικη επιστολή δίνω….σε φιλώ πολύ και έχεις Skype πες μου να σε δώ ίσως μετά από τοοοοοοσο καιρό….

Leave a Reply

