μα τι σκεφτόσουν;

είμαι σίγουρη πως όχι μόνο δεν είχε παιδιά, αλλά ούτε είχε δει μωρό από κοντά αυτός που:

* σκέφτηκε ότι η έκφραση “sleep like a baby” πρέπει να χαρακτηρίζει κάποιον που κοιμάται μακαρίως και όχι τον insomniac που κοιμάται το πολύ τρεις ώρες σερί καθόλη την διάρκεια των οποίων βογκάει, βήχει, σταματάει να αναπνέει (κόβοντας την χολή στην μανούλα που μετράει αναπνοές) και ενίοτε πετάει και ένα κλάμα για να βρίσκεται.

* σχεδίασε παιδικά φορμάκια με τα κουμπιά πίσω. Ή με την πρόθεση να το περάσεις πάνω από το κεφάλι του μωρού. Του ίδιου μωρού που και να το χαϊδέψεις μπορεί να γκρινιάξει γιατί ακόμα δεν έχει συνηθίσει τους τρόπους αυτού του κόσμου. Ελπίζω ο εφευρέτης να έχει καταδικαστεί να προσπαθεί να ντύσει ένα ζωηρό χταπόδι με τα ΑΒΟΛΑ φορμάκια του στην αιωνιότητα.

* έφτιαξε τις πιπίλες τόσο εθιστικές και δεν βρήκε έναν τρόπο να μένουν στην θέση τους χωρίς να χρειάζεται να μαθαίνει όλη η γειτονιά πότε το μωρό τις χάνει.

* αποφάσισε πως πλέον χρειάζεται διδακτορικό στο engineering για να διπλώσει κάποιος τα καροτσάκια, κι εμείς που φτάσαμε μόνο σε ένα μάστερ κι αυτό σε άλλο κλάδο μένουμε με το μωρό στο ένα χέρι και το καρότσι στο άλλο να το κλωτσάμε κλαίγοντας στο πάρκινγκ του σούπερ μάρκετ.

10 thoughts on “μα τι σκεφτόσουν;

  1. Λοιπόν τις ίδιες απορίες έχω και εγώ. Οτι για να προσπαθήσεις να ντύσεις ένα μωρό είναι σαν να παλεύεις με αρκούδα. Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις. Χάρηκα που σε βρήκα. Να τα ξανά πούμε ε?

  2. σε καλό δρόμο είσαι νέα μάνα… και που να το δεις όταν θα προσπαθείς να το ντύσεις όταν αρχίσει να κουνιέται, κλοτσάει, κάνει τούμπες…
    μάνα x2 εδώ, έλα να γκρινιάξουμε μαζί!

    • ωχ, ωχ, ωχ, να πω ότι ανυπομονώ, ψέματα θα πω! Θα χρειαστώ όλες τις συμβουλές σου για μεθόδους αντιπερισπασμού.

  3. Μπεμπε-ρουχαλακια-πιπιλες-καρότσι ! Παιδιά δεν έχω αλλα όλα τα παραπάνω μου φαίνονται τοοοσο χαριτωμένα ! Ο τρόπος που γράφεις τοσα χρονια δε μεταλλαχτηκε ξαφνικά επειδη έγινες Μαμα κ μπράβο σου!!

    • καλέ ευχαριστώ! Κι εμένα μου φαίνονται χαριτωμένα όλα αυτά, εκτός αν πρέπει να μαζέψω ένα σαλόνι που έχει βομβαρδιστεί με πιπίλες, κουδουνίστρες και ζωάκια που τα πατάω στο σκοτάδι το βράδυ και σφυρίζουν.

  4. Χάρηκα που βρήκα κάτι τόσο φρέσκο να χαλαρώνει τις νευρικές κρίσεις που μου προκαλεί η ζωή με τον κατά τ άλλα θεσπέσιο γιο μου που έκλεισε τους 8 μήνες. Μονο να σου πω πως πρέπει να δοξάζεις την τύχη σου στο θέμα της πιπίλας.. τι να πούμε κ όσες το μικρο ταλιμπανακι μας κοιμάται, χαλαρώνει κ σταματά το κλάμα μόνο μόλις το κρεμάσουμε στο καταπονεμενο μας στήθος??

    • Εντάξει, έχεις δίκιο, το πρώτο μάθημα που πήρα σαν μητέρα είναι να μην γκρινιάζω για τίποτα, γιατί σίγουρα θα υπάρχει ένας άλλος μικρός άνθρωπος που κάνει κάτι χειρότερο.
      Για πες, πώς είναι η ζωή στους 8 μήνες κατά τα άλλα;

  5. Εξαιρετική! Κ όχι, δεν το λέω κατ ευφημισμο. Έχει αρχίσει το τέλειο παιχνίδι του ¨κανε ότι κάνω” καταλαβαίνει όταν λέω “μη κακό” κι ας μην υπακούει πάντα, έτσι έχω μισή έγνοια λιγότερη! Απλά όσο πάει γίνεται εντονότερο το αίσθημα του “πως άλλαξε έτσι η ζωή μου, κ θα ξαναπιω καφέ χωρίς διάλειμμα για να δω αν πρέπει να αλλάξουμε πάνα”.. Εκεί που ήσουν ήμουν κ δω που είμαι θα ρθεις! Κοντοζυγώνει η στιγμή να τα γευτεις κ αυτά!!

Leave a Reply

