3 μηνών λέμε

σήμερα κλείνει τους 3 μήνες ο μικρός άνθρωπος και πολύ έχω συγκινηθεί, ειδικά αφού από εδώ και πέρα θα μένει περισσότερες ώρες ξύπνιος και θα χάσουμε την ευτυχία αυτών των υπνάκων κατά τη διάρκεια της μέρας που με άφηναν και με τα δυο χέρια ελεύθερα. Αλλά δεν πειράζει, όχι, όχι δεν εννοώ το στοϊκό δεν-πειράζει-παιδάκι-μου-εσύ-να-είσαι-καλά, εννοώ το κανονικό δεν πειράζει, γιατί όσο μεγαλώνει έχει και περισσότερη πλάκα, γελάει, μιλάει (εχέμ, “μιλάει” δηλαδή βγάζει ήχους προσπαθώντας να μας μιμηθεί, αλλά γίνεται πολύ αστείο όταν τον ρωτάω “και τι σου είπε;” και λέει “μιανιαμναμμμ” και μετά ξαναρωτάω “κι εσύ τι του είπες;” και λέει πάλι τα δικά του, μπορώ να περάσω όλη την μέρα έτσι, γελάω ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ), αρχίζει και δείχνει ενδιαφέρον στα παιχνίδια του (δηλαδή τα χτυπάει με χέρια και πόδια), τσιρίζει από χαρά όταν του φιλάω το λαιμό, πώς να το κάνουμε, είναι σιγά σιγά κανονικό ανθρωπάκι.

σαν κανονικό ανθρωπάκι λοιπόν, εχθές τον πήγα για φωτογραφίες διαβατηρίου. Κάποια άλλη στιγμή θα σου διηγηθώ τις περιπέτειες της διπλής υπηκόοτητας και των διπλών διαβατηρίων, αλλά προς το παρόν θα μείνουμε στο γεγονός ότι κάθε φορά που άστραφτε το φλας στα μούτρα του –κι ενώ η φωτογράφος με είχε προειδοποιήσει ότι τα περισσότερα μωρά κλαίνε– αυτός ξεκαρδιζόταν στα γέλια. Και όχι, δεν ήταν τυχαίο, τύπου κάτι θυμήθηκε, συνέβη όλες τις φορές. Και χάρηκα που λες γιατί δεν ξέρω αν στο έχω πει αλλά τον προορίζω για καλλιτέχνη, έτσι για να με πάει μια μέρα στα Όσκαρ, πώς βλέπεις τον Ράιν Γκόσλιγνκ με την μανούλα στο κόκκινο χαλί, να, έτσι. Χαλάλι του λοιπόν που έσπρωξα το καροτσάκι πάνω σε χιόνια και πάγους για την πρώτη του επαγγελματική φωτογράφηση.

5 thoughts on “3 μηνών λέμε

  1. Ψοφάει για διασημότητα ένα πράμα!!! Χαχα!!
    Έτσι γελαστός και χαρούμενος να είναι πάντα!

    Τρελοτουρίστρια

    • αυτή είναι η καλύτερη, ευχή: πάντα γελαστός. Ειδικά το βράδυ που τον πιάνουν τα νεύρα του και έχουν τελειώσει οι δικές μας οι δυνάμεις. Πώς νιώθεις εσύ;

      • Καλά είμαι κι εγώ! Μπήκα στην 34η εβδομάδα και αισθάνομαι ότι κοντεύω να σκάσω! Λίγο η μέση, λίγο το πατουσάκι που έχω σφηνωμένο στα πλευρά…!! Χαχα!! Περιμένω να μπει ο Μάρτης για να λέω “άντε, να γεννήσω σιγά σιγά”!!! 😀

  2. Αυτή τη κουβέντα ¨και τι σου ειπε, και τι της είπες” την κάνω κι εγώ πολύ συχνά με τον δικό μου 🙂 Όσο για τις φωτογραφίες διαβατηρίου 3μηνων μωρών…. priceless!!! Να τον χαίρεσαι τον ανθρωπάκο σου!

    • Μα, δεν είναι ο ΠΙΟ αστείος διάλογος του κόσμου; Χαίρομαι που δεν είμαι μόνη μου λοιπόν.

Leave a Reply

