Ι’ve got 5 on it

Πέντε μηνών από εχθές ο Μικρός Άνθρωπος, πέντε και οι μήνες που έχω επιβιώσει σαν Μητέρα, δεν μπορώ να το πιστέψω πώς περνάει ο καιρός όταν δεν κοιμάσαι (και δεν τρως και δεν δουλεύεις και δεν ζεις σαν κανονικός ενήλικος γενικά), είμαι πολύ περήφανη που τα βγάλαμε πέρα με τον Σύζυγο, ο οποίος, δεν ξέρω αν στο έχω πει, το ίδιο εξάμηνο που ανακάλυψε την ευτυχία της πατρότητας, ξεκίνησε να διδάσκει για πρώτη φορά και να συνδιοικεί ένα study group που εκτός των άλλων οργάνωσε ένα φεστιβάλ ντοκιμαντέρ, αν γκρινιάζω εγώ για την κούραση κάπου κάπου, εκείνος ήδη πληροί τις προδιαγραφές για το γνωστό άγαλμα.

πρέπει να σου πω όμως ότι η ζωή μας έχει γίνει πολύ πιο ωραία από τότε που το Μίσιγκαν θυμήθηκε ότι υπάρχει και η άνοιξη σαν εναλλακτική, βγήκε ο ήλιος, καθάρισε ο ουρανός, είδαμε λουλουδάκια, ξεχύθηκαν όλοι οι μικροί άνθρωποι κάθε μεγέθους και σταδίου ανάπτυξης στις κούνιες και τα πάρκα, το απόλυτο block party που συμμετέχει μια ολόκληρη πόλη.

εχθές ήμουν 3 ώρες σ’ ένα τέτοιο πάρκο, μπερδεύτηκε ο Μικρός Άνθρωπος με τον ήλιο και το γεγονός ότι ήματαν ΕΞΩ, χωρίς μάλιστα να εμποδίζει τις κινήσεις του μια στολή του σκι, ήταν εκστασιασμένος με τη βαβούρα και τα χρώματα, δεν ήξερε τι να κάνει, κουνούσε χέρια πόδια χαρούμενος και σοκαρισμένος μαζί.

αργότερα ήρθε να τον επισκεφτεί η φίλη του η Αντά και τους πλησιάσαμε κι απλώθηκαν τα μικρά χεράκια να εξερευνήσουν τα άλλα χεράκια, μανίκια και πρόσωπα και ήταν τόσο γλυκό, σαν αυτές τις καρ ποστάλ που βλέπεις όταν είσαι έγκυος και κλαις ολόκληρο απόγευμα (όχι εγώ, μια φίλη μου).

αχ, η ζωή είναι ωραία σου λέω, αρκεί να μπορείς ν’ απλωθείς σ’ ένα πάρκο να φωτοσυνθέσεις.

 

One thought on “Ι’ve got 5 on it

Leave a Reply

