ο μικρός εξερευνητής

όταν παίρνουμε αγκαλιά τον Μικρό Άνθρωπο εκείνος γελάει κι αμέσως μετά χώνει το χέρι του στο στόμα μας. Στην αρχή με δυσκόλεψε, αλλά τώρα που έμαθα πώς να μιλάω κανονικά στο τηλέφωνο με κάτι μικρά δαχτυλάκια να τραβάνε τα μάγουλά μου δεν με πειράζει καθόλου. Μην σου πω ότι το προτιμάω από τις άλλες εναλλακτικές που ήταν να τραβάει τα μαλλιά μου (και πώς στοχεύει πάντα εκεί στον κρόταφο που πονάει περισσότερο) ή τα γυαλιά μου που όσο να πεις τα χρειάζομαι για να μην κουτουλήσουμε και οι δύο στον τοίχο.

περίμενα πώς και πώς που λες την άνοιξη να τον πάω στο πάρκο για κούνιες, από τότε που ήμουν έγκυος την φανταζόμουν την στιγμή και όταν τελικά έφτασε και τον τοποθέτησα στην κούνια με το μεγαλειώδες soundtrack του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών να παίζει στο βάθος, ο Μικρός Άνθρωπος έμεινε σοβαρός, σαν να μην άλλαξαν τα πάντα στη ζωή του με την καινούργια ανακάλυψη, τι μπλαζέ τύπος θεέ μου, κάτι χαμόγελα μου χάρισε στην αρχή και μετά νύσταξε από το πέρα δώθε.

ήρθε η άνοιξη φίλη, σταματάω όπου βλέπω λουλούδια και τον βάζω να τα μυρίσει, μην νομίζει το παιδί ότι ο κόσμος αποτελείται μόνο από ξερά δέντρα και άδειους θάμνους. Κάπως έτσι μάσησε την άκρη από ένα ζουμπούλι (υάκινθος αν είσαι της μυθολογίας) αν ρωτήσει η παιδίατρος θα κάνω την ανήξερη.

τι μανία όμως κι αυτή να βάζει τα πάντα στο στόμα του –εκτός από το μπιμπερό όταν έρχεται η ώρα να τον ταϊσω. Το αγαπημένο μου είναι που μπορεί να μην του αρέσει η υφή από κάτι, για παράδειγμα ένα χνουδωτό αρκουδάκι, να κάνει την φάτσα της αηδίας, αλλά να το ξαναβάλει στο στόμα σχεδόν αμέσως μετά, σε μια αιώνια κρίση αισιοδοξίας ότι την δεύτερη φορά μπορεί να έχει αλλάξει κάτι και να είναι πιο νόστιμο. Αν είναι να μάθω κάτι από το παιδάκι μου, θα κρατήσω αυτήν την επιμονή, never give up λένε τα μάτια του (ενώ στο βάθος παίζει το soundtrack του Ρόκι, εκεί που ετοιμάζεται για τον μεγάλο αγώνα), την επόμενη φορά όλα θα είναι καλύτερα.

2 thoughts on “ο μικρός εξερευνητής

  1. Είναι βράδυ, είμαι ξαπλωμένη-στριμωγμένη από ένα μικρό ανθρωπάκι εξι και κάτι μηνών και ανακάλυψα το blog σου. Έχω διαβάσει μονοκοπανιά όλες τις αναρτήσεις σου…Καλώς σε βρήκα!

    • Καλώς ήρθες! Να μείνεις να μου κάνεις updates για το τι γίνεται κάθε μήνα! Ο Μικρός Άνθρωπος εδώ είναι 5 και κάτι μηνών, οπότε εσύ είσαι ένα στάδιο μπροστά, θα μπορείς να προβλέπεις το μέλλον.
      Καλό βράδυ και στους δυο σας!

Leave a Reply

