με το σεις και με το σας

“μπουσουλάτε;¨

“μόνο όταν είμαι μεθυσμένη”

η αδυναμία μου να επικοινωνήσω στον πρώτο και δεύτερο πληθυντικό με τις άλλες μητέρες δεν με κάνει και τόσο δημοφιλή στην παιδική χαρά.

αλλά, όπως και να το δεις, ούτε μπουσουλάω για πλάκα, ούτε βγάζω δόντια, ούτε έχω όρεξη να μιλήσω για τα κακάκια μου. Θέλω ν’ αναλύσω όλα τα παραπάνω επειδή τα κάνει το παιδί μου, αυτός, μόνος του, εγώ συμμετέχω και βοηθάω όπως μπορώ αλλά δεν βγάζουΜΕ δοντάκια μαζί, θα ήταν τρομακτικό αν το σκεφτείς.

κι έτσι κάθε φορά που κάποιος με ρωτάει αν “τρώμε φρουτόκρεμες” διευκρινίζω ότι το μωρό ναι, χρειάζεται αλεσμένα, εγώ κατεβάζω το ροδάκινο με δυο μπουκιές ζωή να ‘χω.

κι έτσι κυλάει η ζωή ανάμεσα σε κούνιες και στράτες, το αγαπημένο μου χόμπι αυτές τις μέρες είναι να βάζω ραδιόφωνο μόνο και μόνο για ν’ απολαύσω τον Μικρό Άνθρωπο  κοκαλωμένο μπροστά στο ηχείο, ν’ αναρωτιέται πού κρύβονται όλοι αυτοί οι τύποι που ακούει να του μιλάνε.

κι αυτά είναι τα μόνα 3΄της ημέρας που κάθεται ακίνητος. Η υπόλοιπη είναι ένας διαρκής αγώνας δρόμου και ο τρόμος ότι θα γυρίσεις την πλάτη σου ένα λεπτό και όταν τον ξαναδείς θα γλύφει τον κουβά της σφουγγαρίστρας #truestory. Τουλάχιστον δεν ανησυχώ για το ανοσοποιητικό του, τα καλύτερα αντισώματα έχει το καμάρι μου.

κι αυτή η εμμονή να σέρνει καρέκλες; Δηλαδή, να έχεις μαζέψει ένα παιχνιδάδικο σ’ εκπαιδευτικές δραστηριότητες κι αυτός να διασκεδάζει τραβώντας το πόδι της καρέκλας μπρος πίσω; Γκρααν γκρουν στο μάρμαρο και ξέρω ότι οι από κάτω την ετοιμάζουν τη μήνυση as we speak.

το μεγάλο νέο της ημέρας είναι ότι έμαθε να χαιρετάει και τώρα λέει οπωσδήποτε ένα γεια σε κάθε περαστικό, στον καθρέφτη, σε μερικά περιστέρια και στους καναπέδες όταν μπαίνουμε στο σπίτι. Κι εσύ, ο επιβάτης του μετρό με τα δικά σου προβλήματα, αν δεις ένα ξανθό αγοράκι να σε χαιρετάει, κάνε κι εσύ ένα γεια, δεν ξέρεις ΠΟΣΟ θα του φτιάξεις τη διάθεση, μετράει και σαν καλή πράξη της ημέρας.

retro-baby

8 thoughts on “με το σεις και με το σας

  1. Μπράβο ρε Γιώτα όχι μπράβο! Δεν υπάρχει κάτι πιο εκνευριστικό από μία μάνα που γίνεται ξενιστής του παιδιού της. Φαγάμε, ήπιαμε, κάναμε κακάκια και έννοείται δεν ακούει ποτέ τί της λες διότι τώρα είναι μάνα όλα τα δικά σου θέματα είναι ποταπά και – σιγά μωρέ πως κάνεις έτσι μακάρι να είχα τα δικά σου προβλήματα-.

    • σ’ ευχαριστώ για την ενθάρρυνση γιατί όπως φαίνεται δεν πρόκεται να κάνω καμία φίλη σ’ αυτήν την παιδική χαρά. Άσε που ΟΛΕΣ χρησιμοποιούν baby talk —μπορεί να με τρελάνει.

  2. Γεια σου, λοιπόν, μικρέ άνθρωπε! Όσο γιαι τους από κάτω, ας τους χαιρετήσει και αυτούς, ώστε να ξεχάζουν τις “μουσικές καρέκλες”..!

    • χαχαχα, οι μουσικές καρέκλες είναι η νέα ονομασία του παιχνιδιού τώρα. θενξ.

  3. Χαχα, νομίζω ότι με το που αποκτάς παιδί αποκτάς αυτόματα και τη συνομιλία στον πρώτο πληθυντικό! Η δικιά μου η μπέμπα δεν μπουσουλάει ακόμα (οπότε μέχρι στιγμής δεν έχει αναπτύξει στενές σχέσεις με τον κουβά), χαιρετάει όμως ασύστολα ότι βρεθεί μπροστά της!
    Υ.Γ: ο δικός μας ο από κάτω γείτονας πρέπει να είναι άγιος, αφού το να πετάει η μπέμπα αντικείμενα από ύψος είναι αγαπημένη συνήθεια! Κούκλος ο μπέμπης!

    • Αχ, αυτές οι αδέξιες χαιρετούρες, με κάνουν και λιώνω κάθε φορά.

      Παρεμπιπτόντως –και συγγνώμη για την παρανόηση– το ΥΠΕΡΟΧΟ αυτό μωρό δεν είναι το δικό μου, ένα άλλο της google search είναι, είμαι αυτή η τρελή που αποθηκεύει ωραίες φωτό από το ίντερνετ και τις χρησιμοποιεί για να μην εκθέσει το δικό της.

  4. πόσο γέλασα με αυτή την απάντηση “μόνο όταν είμαι μεθυσμένη”!!! Με εκνευρίζει αφάνταστα αυτός ο πρώτος πληθυντικός, δεν το χρησιμοποίησα ποτέ ούτε εγώ. Πόσα κιλά είστε τώρα; και οι δυο μαζί ή ο καθένας μόνος του;
    απολαυστικό κείμενο, απόλαυση και η φάτσα! Να τον χαίρεσαι!
    Όλγα

    • Αχ ναι, ναι, αυτό με τα κιλά πάλι ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣ;
      (η φάτσα δεν είναι του δικού μου μικρού, είναι άλλος, μάλλον πρέπει ν’ αρχίσω να βάζω κρέντιτς για τους φωτογράφους)

Leave a Reply

